Bu ölkənin səfiri XİN-ə çağrıldı
Braziliya prezidenti Trampı açıq dialoqa çağırıb
Bu ölkədən Polşaya dəstək
Xankəndidə polisə silahlı müqavimət... - Erməni cavab atəşi ilə susdurulub
Ukrayna ordusu ruslara ağır zərbə vurdu
Tanınmış boksçu faciəvi şəkildə öldü -FOTO
ABŞ Cənubi Koreyadan üzr istədi
Rusiya spikeri ciddi ürək problemi yaşayır
İki qatar relsdən çıxıb: Ölənlər var
İlham Əliyev Xocavənd rayonunun Sos kəndində olub -FOTOLAR


09.09.2025  15:50 

Bu problemin səbəbkarı elə medianın özüdür - PR menecer





A+  A-

Son zamanlar medianın “reklamverənlər yoxdur, hamı büdcəni influencerlərə yönəldir” narazılıqlarını tez-tez görürəm. Amma açığı deyim: bu problemin səbəbkarı elə Medianın özüdür. Niyə? Çünki müasir bazarda reklam artıq “verilən” deyil, cəlb edilən bir sahədir. Əgər media qurumu hələ də ayağını ayağının üstünə qoyub “reklam özü gələcək” deyə gözləyirsə, səhv edir.

XəzərNews.az xəbər verir ki, belə bir açıqlama ilə PR menecer Azər Nəzərov çıxış edib.

A.Nəzərov qeyd edib ki, reklamı cəlb etmək üçün isə fərqli məhsullar, kreativ paketlər və yeni xidmətlər təqdim etmək lazımdır:

“Hansı xəbər saytı press-relizdən başqa məhsul satır? Əgər medianın satış şöbəsi yalnız “press-reliz yerləşdirmək” üzərində qurulubsa, burada problem reklamverəndə yox, medianın özündədir.

Artıq “məni bu qədər adam oxuyur” arqumenti işləmir. Ola bilər ki, saytına cəmi 100 nəfər daxil olur, amma təklif etdiyin həll nəticəsində bütün ölkə sənə istinad edə bilər.
Biznes qurumlarına press-reliz satmaqdansa, həll satmağı öyrənmək lazımdır. Çünki bu gün reklamverənlərin ehtiyacı sadəcə yerləşmə deyil, nəticədir.

Yeri gəlmişkən, bəzi saytlar hazır press-relizi 200 AZN-ə yerləşdirir, hazır müsahibə və ya reportajı üçün yeri isə 700–800 AZN-ə satır. Söhbət sıfırdan hazırlanmış kontentdən yox, hazır materialdan gedir. Yəni, əslində o reportajı və press-relizin material olaraq bir fərqi yoxdur, hər ikisi hazır gəlir və sadəcə sayta yerləşdirilir.

Müxtəsəri, media belə ayağını ayağının üstünə qoyub qapının döyülməsini gözləyəndə, təbii ki, reklamverənlərin qapısını influencerlər döyəcək, tortun böyük hissəsi də onların süfrəsində olacaq”.

Xəbər 1698 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

14.09.2025  21:49 

İndoneziyada güclü zəlzələ

14.09.2025  20:59 

Bu ölkədən Polşaya dəstək

14.09.2025  18:35 

Gəncədə bıçaqlanma hadisəsi

14.09.2025  17:26 

Faktiki hava açıqlandı

14.09.2025  17:06 

ABŞ Cənubi Koreyadan üzr istədi

14.09.2025  17:04 

Prezident Şuşakənddə

14.09.2025  16:59 

Xırdalan sular altında qaldı

14.09.2025  16:57 

Hindistanda güclü ZƏLZƏLƏ

14.09.2025  14:42 

Papa ad günün qeyd edir

14.09.2025  13:37 

Putin Dmitri Medvedyevi təltif edib

14.09.2025  13:26 

Sabahın havası açıqlandı

14.09.2025  13:17 

Kiyevdə neft anbarı partladıldı

14.09.2025  13:05 

Daha bir general həbs edildi


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +